תושבי נחלאות פנו לדייטש: מנע את מסיבת פורים בשבת

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on תושבי נחלאות פנו לדייטש: מנע את מסיבת פורים בשבת

תושביה החרדים של שכונת נחלאות פנו לממלא מקום ראש עיריית ירושלים בבקשה שימנע את מסיבת פורים בשכונה בצורה שתימשך לתוככי השבת

יוסי דייטש צילום: קובי הר צבי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תושבים חרדים המתגוררים בשכונת נחלאות ובסביבתה בירושלים, פנו לסגן ומ"מ ראה"ע יוסי דייטש בעקבות מסיבת פורים המתוכננת ביום שישי פורים בירושלים ותסתיים לאחר כניסת השבת בשעות המאוחרות.

המסיבה, על פי הפרסומים, מתקיימת בחסות עיריית ירושלים. התושבים ביקשו לסיים את האירוע בשעה 3 כדי שצוותי העירייה יוכלו לנקות את הרחובות הללו טרם כניסת שבת ולמנוע חילול שבת. יצוין, כי באזור זה ממוקמים כ-20 בתי כנסת.

דייטש ייפגש היום עם סממ"ז י-ם אלי כזרי ובמקביל יפנה לניר ברקת לסיים את הארוע המתוכנן לפני כניסת שבת ולמנוע חילול שבת וסבל לתושבים ולמתפללים הרבים.

כמו כן, עקב כך שפורים בי-ם יוצא ביום שישי וכדי למנוע חילול שבת של התחבורה הציבורית פועלים שלמה רוזנשטיין ויוסי דייטש מול חברות האוטובוסים לספק כמות נדרשת של מערך התחבורה מירושלים לרחבי הארץ ובעיקר לב"ב ביום שישי וכן ביקשו ממשטרת י-ם להעמיד שוטרי תנועה בצירים ובכבישים בשכונות כדי למנוע עומסי תנועה שאנשים יוכלו לחזור לבתיהם זמן מספיק לפני השבת.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    דייטש 10
    הם ידעו למי לפנות